AGNICount

Kisvállalati ügyviteli rendszer

 

Kisebb szolgáltató vállalkozások belső ügyvitelét támogató rendszer.

 

 

Több modulból épül fel:

 

Partner nyilvántartás

  • Partnerek nyilvántartása: cég, telephely, levelezési cím.
  • Személyek nyilvántartása: céghez kapcsolódóan, telefonszám, beosztás stb.

Projekt nyilvántartás

  • Szerződött és tervezett projektek nyilvántartása: szerződött összeg, allokált személyek, kapcsolódó számlák (lásd: Számlázó modul)

Munkaidő nyilvántartás (integrálva a projekt nyilvántartással)

  • Alkalmazottak munkaidő elszámolása: projektenként (szerződött, belső), típusonként (sales tevékenység, kiszállás, support stb), megjegyzéssel ellátva. Egyszerűsített jóváhagyási folyamat implementálva (munkaidő bejegyzés, lejelentés, elfogadás )
  • Nyomonkövethető az alkalmazott elvégzett tevékenysége
Számlázó modul - űrlap

Számlázó modul (integrálva a projekt és partner nyilvántartással)

  • A jogszabályi előírásoknak megfelelő forint és deviza alapú számlák kiállítása, nyomtatása, kapcsolódó dokumentumok tárolása (teljesítési igagzolás, megrendelés stb.)

 

 

Technikai jellemzők:

  • Lotus Domino szerver/kliens környezet

 

 

További információk:

Vállalati megoldások